Verdiğim 10 kilonun sırrı :)

08:50

2 yıldır diyet yapmaya çalışıp yine kendimi buzdolabının önünde buluyordum.Bu yaz kilo vermeye karar verdim ancak bunu diyet olarak görmedim.Sağlıksız beslendiğimin farkındaydım ve yediğim tüm sağlıksız yiyecekleri bıraktım.Ancak bir anda tüm yediklerinizden vazgeçerek başlamayın.Bu hem diyetinizi zorlaştırır hemde sağlığınızı bozar.Bu yüzden öncellikle yediğiniz abur cuburları azaltın.



-Bol bol su için,bunun yararını çok gördüm,metabolizmam hızlandı.

-Spor yapmayı,zaman ayırabileceğiniz bir aktivite olarak görmeyin,yapacağınız her hareket size fayda sağlayacaktır.Hatta markete gittiğinizde bile yolu uzatın:)

-Abur cubur ve tatlı ihtiyacınızı meyveyle karşılayın.

-Zaman ayırabilirseniz mutlaka internetten hareketler öğrenin ve yemeği kaçırdığınız zaman bu hareketleri yapın.Günde 15 dakika yaptım ve faydasını gördüm.

-Zamanla porsiyonlarınızı küçültün.Her çeşit yemekten yemeyin.1-2 çeşit yemek yeterli olacaktır.Ayrıca ev yemeklerinden yiyin,kızartma gibi yağlı yemeklerden uzak durun,yediklerinizin sağlıklı olup olmadığını önemseyin,kalorisini değil.Yemeklerinizin yanında 1 kase yoğurt ve salata yerseniz daha çok doyarsınız.Ayrıca 1 dilim kepekli ekmeğinde bir zararı olmaz:)

-Ve, en önemlisi yavaş yiyin.

-Atıştırmalık olarak abartmamak şartıyla leblebi,kuru üzüm ve kuru kayısı yerseniz öğünlerde daha az yersiniz.


You Might Also Like

4 yorum

  1. Yemekten bir saat önce hurma yemek kilo vermeyi kolaylaştırıyormus.Güzel bi yazı tesekkurler :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duydum denerim:) Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Tam da 10 kilo vermek isterken, cesaretlendiren bi yazı oldu benim için :)
    hiç su içemiyorum ya, dün 4 gündür su içmediğimi farkettim kalktım bir bardak zor içtim :s
    metroda metrobüste yürüyen merdiven kullanmamaya karar verdim ben de, merdivenleerden çıkcam, bakalım :D
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Bende su içemiyordum neyseki şimdi alıştım :) Cesaretlendirdiysem ne güzel :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images