Neler Dinliyorum? #4

12:37

Bu yazıyı nedense çok yazasım geldi.Bu aralar dinlediğim şarkıları ayrı bir keyifle dinliyorum.Ayrıca bu yazıda yeni keşfettiğim bir gruptan da bahsetmek istiyorum.

 Ed Sheeran'ın dinlediğim ilk şarkısı.Bu aralar bana eskileri hatırlattığı için fazlasıyla dinliyorum.

 Madem Ed Sheeran'dan başladık,onunla devam edelim. 





Kısacası bu aralar Ed Sheeran dışında birini dinlemek istemiyor canım :)

+Bonus:

Yeni keşfettiğim bir gruptan da bahsetmek istiyorum : The Neighbourhood !
Honest aslı şarkılarını açtım ve daha ilk saniyelerinde çok beğendim.Alternatif rock dinlemeyi her zaman sevmişimdir zaten .En büyük örneği de Coldplay.The Neighbourhood grubunuda çok sevdim.Yeni bir grup olmalarına rağmen başarılı buldum.





You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images