Neler Dinliyorum? #4

01:22

Burada paylaşmayı en sevdiğim şey müzikler sanırım.Uzun zamandır bazı nedenlerden dolayı da epeyce aksattım bir şeyler yazmayı.Bu sürede uzun zaman bıkmadan dinlediğim tüm parçaları paylaşmak istiyorum.Bu nedenle de listem baya uzun olacak gibi gözüküyor:)

Keyifli dinlemeler!




Daha önceki yazılarımı okuduysanız bu grubu ne kadar sevdiğimi bilirsiniz listemin başlarınıda bu grubun muazzam şarkılarına ayırdım.Son zamanlar en beğendim ve en çok dinlediğim şarkıları.Bu şarkının sonunun neden öyle olduğuna dair hiçbir fikrim yok.Yazık olmuş güzelim şarkıya!



Yine sözlerinin beni alıp götürdüğü parçalardan!



Hatta bazıları adıyla bile kendine bağlayabilir.


 Buda son olsun.Tüm albüm benim için ayırt edilemez ama bunlar en çok dinlediklerim olsun :)

Diğer yazılarımdan bildiğiniz gibi müzik konusunda bir takıntım yoktur.Birbirine zıt olduğu öngörülen iki müzik türünü dinlemekten bile asla çekinmem :)
O zaman şimdi R&B / Hip-Hop tarzından son zamanlardaki favorilerimden bahsedelim!








Genelde günün sonunda rahatlamak için dinlediğim birkaç şarkıda bunlar ->





Bonus olarakta son zamanlarda en sık dinlediğim Türkçe şarkı olsun :)







You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images