Gününüzü Aydınlatacak Bir Aile Filmi : Little Miss Sunshine (2006)

09:59

Küçük gün isigim (2006) Poster

Cuma gününü boş geçmeyip,güzel bir filmle değerlendirmek istedim.Little Miss Sunshine uzun zamandır aklımda olan bir filmdi.Açıkçası kolayca sıkılabildiğim için,dram filmleri izlemekte oldukça tereddüt ederim.

Ancak bu filmin tek bir saniyesinde bile sıkılmadım.Biraz da komedi içermesinden olsa gerek.Ne ara başladı,ne ara bitti anlamadım açıkçası.Cuma tüm yorgunluğun üzerine kafa yormayan çok sıcak bir film oldu! Özellikle kült bir film arayanlar tercihini bu filmden yana kullansın derim!

Başrollerinde ise Steve Carell,Toni Collette,Greg Kinnear var.

Konusu ise şu şekilde; 


Hoover ailesinin her bireyi denemekten yılmayan sıcak insanlardır. Bir Volswagen minübüse doluşup ailelerinin en küçük bireyinin hayalini gerçekleştirmek için California’ya doğru yola çıkarlar. Bu üç günlük traji komik yolculuk sürprizlerle ve aile fertlerin hayal bile edemeyeceği bir sonla tamamlanacaktır. Küçük Gün Işığım bilinen kalıpları kıran bir Amerikan yol komedisi.

Filmi özellikle bu sevimli kız için izledim denilebilir.Zaten olaylarda onun hayalinin gerçekleştirmek üzere oluşuyor.Filmin sonlarındaki sahneye bayıldım,özellikle küçük kızın cesaretine :) 


Ve hüzünlenerek izlediğim bir sahne.


Herkese mutlu haftasonları dilerim :)



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images