Dizi Önerisi : Young&Hungry

04:25


Genelde fazla komedi dizisi izlemem ama henüz 6 bölümünün yayınlandığını görünce şans vermek istedim.Dizinin en güzel yanı da diğer komedi dizileri gibi 20 dk olması.
Başta Gabi karakterini olmak üzere tüm karakterleri sevdim.Her ne kadar Caroline sevilmeyecek bir karakter gibi gösterilse de bana göre o da diziye ayrı bir renk katıyor!Şuan için eğlenceli ilerleyen bir dizi,izlerken hiç sıkılmadım.Fazla geç kalmadan başlamanızı tavsiye ederim! :)
Konusu
Gabi Diamond Genç bir blogcudur ve Josh Kaminski adlı girişimçi iş adamının evinde şef olarak işe başlar. Sakarlığı yüzünden Josh'ın dik başlı reklamcısı Elliot Park'ın kaprislerine katlanmak zorunda kalacaktır. Destek aldığı kişiler ise en yakın arkadaşı Sofia Rodriguez ve evin hizmetçisi Yolanda'dır. Dahada kötüsü Josh'ın nişanlısı Caroline'da Gabi'de Josh'a aşıktır ama Gabi bunu belli etmez


Dizinin konusu yemek üzerine olduğu için,diziyi izlerken diyet yapmakta zorluk çekebilirsiniz :P

You Might Also Like

5 yorum

  1. Merak edip bir türlü başlayamadığım dizi hatırlatman iyi oldu canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hatırlattığıma sevindim! Fazla gecikmeden başlamalısın :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok merak ettim, bir şans vericem bu diziye en kısa zamanda :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Bence de başlamalısın,beğeneceğini umuyorum :)

      Sil
    2. Diziye ba-yıl-dım... Hatta bende dizi hakkında bir yazı hazırladım. Siteme davetlisin :) Teşekkür ederim beni bu diziyle tanıştırdığın için :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/08/dizi-molas-young-hungry.html

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images