MIM : Seni Sen Yapan

12:27

Zaman Sözleri  beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum.İlk kez mimlendim :) 

*Seni sen yapan renk / renkler nelerdir?


Blogumun adından da anlaşıldığı gibi ''Turuncu''.Bana enerji veriyor :))

*Seni sen yapan düşünce nedir ?

Ayaklarınızı yerde tutun ve yıldızlara uzanmaya devam edin.

*Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

Salaş giyinmek! Rahatıma fazla düşkünüm :)

*Seni sen yapan saç stili nedir?

Uzun saç

*Seni sen yapan parfüm/koku nedir?

Ferahlatıcı kokular

*Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?

Rimel ve ruj

*Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

Tabiki de yaz! 

*Seni sen yapan müzik/şarkı türü nedir?

Kesinlikle R&B! 

*Seni sen yapan kitap türü / yazar nedir?

Genelde klasikleri okumayı severim.

*Seni sen yapan tavırların nelerdir?

Maalesef utangaçlık,çekingenlik :)

Bende ;

Mimliyoruum :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ben bu mimi cevaplamıştım ama yine de çok teşekkür ederim mimlediğin için... Ayrıca o mime şimdi seninde adını yazacağım :) Hatta yazdım bak http://ondanbundansundanbiraz.blogspot.com.tr/2014/06/seni-sen-yapan-mimi.html

    YanıtlaSil
  2. Farketmemişim cevapladığını özür diliyorum :) Ayrıca çook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim cevaplar için :))

    YanıtlaSil
  4. Mim için teşekkürler , keyifle yaptım :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Bloğunu bu mim sayesinde keşfettim. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images