Cilt Bakım Favorilerim

02:54



1-Loreal Paris Pure Zone ( Siyah noktalara karşı ) ve Loreal Paris Pure Zone Tonik
-Alalı baya olmuştu ve son zamanlarda kullanma ihtiyacı duydum.Haftada 1-3 defa uygulanması gerekiyor.Ben 2 defa uyguladım ve faydasını gördüm.Burnumun üzerindeki siyah noktalar kısa sürede belirginliğini kaybetti.Sivilceler için kesin bir çözümü yok ancak ufak sivilcelerde işe yarayabiliyor.
İndirimde ikisini beraber 15 lira gibi bir fiyata almıştım.



2-Loreal Paris Happyderm Köpük
En sevdiğim cilt bakım ürünüm diyebilirim.Tüm cilt tipleri için uygun.Cildi kurutmuyor,ferahlatıp,rahatlatıyor.En çok ilgimi çekende mutlu bir cilt vermeyi vaad ediyor :)
Kokusuna tek kelimeyle bayıldım.
  


Ve köpüksü yapısı gerçekten harika :)

Bu ürün aldığım başka bir ürünün yanında hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum :)




You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images