Saç Bakım Ürünlerim

08:35

Merhabalar! Bu yazımı birkaç hafta önce yazmak istemiştim ancak bazı ürünleri deneyimledikten sonra yazmaya karar verdim.

*Fotoğrafların aceleye gelmesinden dolayı özür dilerim*

İlk ürünüm Elidor Exspres Bakım Spreyi *Yıpranmış Saçlar İçin*
Sanırım aralarında favorim olan ürünüm bu.Elidor'un bu serisine bayıldım.İçeriği birçok ürüne göre temiz.Paraben içermiyor.Saçımı yumuşatıyor.Ayrıca sabah kalktığımda saçımda oluşan kat izlerini,ellerimle şekil vermeden düzeltiyor,en sevdiğim yönü de bu.Ve kokusu,gerçekten harika :) Sonuç olarak bu ürünü herkese tavsiye ederim.Haftasonu mor olanını almayı planlıyorum.Fiyatı 8 lira civarlarındaydı.
Watsons'lardan satın alabilirsiniz.
Bir sonraki ürünüm ise Pantene Isıya Karşı Koruyucu Sprey *Normal-Kalın Telli Saçlar İçin*
Bu ürünü fazla beğendiğim söylenemez.Ayrıca paraben ve parfum içeriyor.Fiyatı indirimde 4 liraydı.Bursa'da oturanlar Kağan Parfümeri'den satın alabilirsiniz
Loreal Paris Elséve Durulanmayan Anında Bakım Nutri Gloss 
Zaman zaman mat saçlarıma ışıltı vermek istediğimde kullandığım bir ürün.Maalesef paraben içeriyor.Yapısı oldukça sıvı ve inci proteini içerdiği için ışıltılı.Ürün hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum :)
Avon Badem Yağı ve Avokado Özlü Bakım Balsamı *Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin*
Bu henüz elime ulaşan bir ürün.Yalnızca birkaç kez kullandım.Ancak hemen etki etti ve yumuşattı.Kokusunu çok sevdim.Fiyatı 5 Lira. 
Bu ürünü Avon Internet Adresi 'nden yada size en yakın Satış Temsilcisinden temin edebilirsiniz.

Avon Naturals Saç Açıcı Sprey
Buda bir önceki ürün gibi henüz elime ulaştı.Ailecek saçlarımız kıvırcık ve çabuk karıştığı için bu ürün saçlarımın taranmasında bana kolaylık sağladı.Kayısı özlü olması çok hoşuma gitti :) Fiyatı 4,5 Lira.
Watsons Dry Shampoo
Kuru şampuanları çok merak ediyordum ancak diğer markaların ürünleri bu kadar ufak boyutta bulamamıştım.Watsons'ın bu ürünü Kuru Şampuanları denememde kolaylık sağladı.Ancak pekte etki ettiğini söyleyemem.Zaten saçlarımda fazla yağlanmıyor.Ben hacim vermek için kullanıyorum :) Normalde 3 lira civarındaydı.İndirimde 1 liraya almıştım.

Sizlerinde bu ürünler hakkındaki yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum :)

Mutlu akşamlar.

Twitter : turuncugecelerr
Instagram : allofgodney




You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images