ALIŞVERİŞ | Gratis&Watsons

05:21

Bildiğiniz gibi yakın zamanda,sonunda Bursa'ya Gratis açıldı.Hazır indirimde başlamışken bundan yararlanmak istedik.Erken saatte ve cuma günü gittiğimiz için hem birçok ürünü bulabildik hem de rahatça gezdik.

Gratis'ten aldıklarım ;
-Essence XXXL Longlasting Lipgloss :
-Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara 
-Pastel Oje 141 : Rengine kesinlikle bayıldım.Şeftali-pembe tonlarında ve tam aradığım renk!
-PierreF Estheticians Formula Peel Off Mask : Çok önerilen bir maskeydi hemen aldım.
-Murnauers Totes Meer Nemlendirici Maske

Watsons'tan aldıklarım;
-Pure Beauty White & Bright Yüz Temizleme Köpüğü : Paraben,alkol içermemesi ve aydınlatma vaadi olmasından dolayı almak istedim,umarım memnun kalırım.
-Pure Beauty Göz Maskesi : Nar özlü olanı çok beğeniliyordu denemek amaçlı bir tane aldım.
 Pure Beauty ürünlerinde indirim yoktu,yüz temizleme köpüğü 15 lira,göz maskesi ise 5 lira. 

Watsons&Gratis indirimden bunları aldım,siz de ürünleri kullandıysanız,ürünler hakkında yorum bırakabilirsiniz! :)


You Might Also Like

3 yorum

  1. soyulabilen maskeyi bende kullandım çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende az önce dayanamadım denedim,gerçekten çok güzel :)

      Sil
  2. Benim de oje alırken tercihim genelde Pastel'den yana oluyor, renk skalası oldukça geniş. Maybelline maskara ben de kullanmıştım uzun süre :)
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images