Neler Dinliyorum? #2

08:54

Neler Dinliyorum? yazmayalı çok uzun zaman olmuş.Bu uzun sürede de baya bir şarkı birikti tabi.
Yeni şarkılar bulamadığım zaman arşivlere bir göz atarım.Britney Spears'ın Baby One More Time şarkısı da benim için bu durumların kurtarıcısıdır.


İzlediğim bir videoda çalmıştı,yine uzun süre dinledim,eğlenceli tam yaz şarkısı!

 

Yine eskilere geri dönüş yaptığım şarkılardan biri,çok severim canım sıkıldıkça açar dinlerim.
 

Bu aralar You're All Surrounded'ı izliyorum,izlediğim dizilerin de OST lerini hep dinlerim.Bu da onlardan biri.Diziyi izledikten sonra dinlemenizi tavsiye ederim! :)


 

Dünden beri dinliyorum,bağımlılık yaptı! :))

 

Bir aydır dünya kupası keyfimde beni eğlendiren şarkı! Şarkıyı çok sevdim,klibini daha çok :))






You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images