You're All Surrounded

15:51


Diziye 10.bölümü yayınlandığı zaman başlamıştım,haftalık olarak takip ettiğim ilk dizi diyebilirim.Her şeyiyle harika bir diziydi.Hem ağlatan,hem güldüren,polisiye,komedi,romantik,dram her şey vardı kısacası! :)

Her bölümünde ayrı heyecan vardı ve bir sonraki haftayı beklemek benim için çok zor oldu!


Eun Dae Gu! Diziyi izlerken en çok acıdığım karakterdi.Küçük yaşta başına gelmeyen kalmamış! Gece yatmadan önce çizgi film izlemesi,muzlu süt içmesi,her ne kadar sert gözükse de içindeki çocuksu karakter beni çok güldürüyordu :)


Takım Lideri Seo Pan Seok!Son bölümlerdeki hareketleriyle favori karakterim olmayı başardı.Her ne kadar ciddi gözükmeye çalışsa da,Kim Sa Kyung'a karşı olan hareketleri,saçma esprilerine kendi gülmesi,hareketleri çok sempatikti ! :)


Eun Dae Gu'nun deyimiyle '' Ekmek Kırıntısı'' ! Her bölümde giydiklerine bayıldım.


Park Tae Il ve Ji Gook.Bu ikili de beni çok güldürdü! 

Finali batırırlar diye tahmin ediyordum ancak gayet güzel bitti! Hiç beklemediğim gibi sonuçlanması ayrı heyecan kattı :) 











You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images