Haftasonum ve ''Kürk Mantolu Madonna''

06:34


Herkese güzel bir pazar gününden merhaba :) 

Yorucu bir cumartesi günü geçirdim.Tabii arkadaşımla gezip alışveriş yaptığım için tatlı bir yorgunluk bu.Kısaca yaptığım minik alışverişten de bahsedeyim.Saç Bakım Ürünlerim yazımda dediğim gibi Elidor Express Bakım Spreyi Mat-Cansız saçlar için olanını aldım.İlk izlenim de pek memnun kalmadım.İstediğim parlaklığı kazandırmadı maalesef.Daha sonra,arkadaşımın da tavsiyesiyle Maybelline Color Tattoo 05 Eternal Gold olanını aldım.Tam aradığım ürün,günlük makyaj için ideal bir far,yazısı daha sonra gelecek :) Ve bir de Alix Avien 65 numaralı ojesini aldım ancak pek beğenmedim.Tırnakta göründüğü kadar güzel durmuyor.

Kürk Mantolu Madonna

Neyse ki bu yorucu günün ardından güzel bir pazar günü geçirdim.Uzun zamandır elimde gezdirdiğim ''Kürk Mantolu Madonna'' yı sonunda bitirdim.Bu kitabı çok beğenmeme rağmen elimde uzun süre dolandırdım.Sanırım bu kitabı sindire sindire okudum :)

Fazlasıyla altını çizdiğim kısımlar var. İşte altını çizdiğim kısımlar :

-İnsanları kendi cinslerinden biri üzerinde kudret ve salahiyetlerini denemek kadar tatlı sarhoş eden ne vardır?

-İnsanlar,birbirini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense,körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar.

-Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim.

-Yaşamak,tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek,hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak;herkesten daha çok,daha kuvvetli yaşadığını,bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurulduğunu bilerek yaşamak...Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek,bekleyerek yaşamak...

-Başkasına merhamet etmek,ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki,ne kendimizi bu kadar büyük,ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur...

-...ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım ( Sanırım 160 sayfalık kitapta beni en iyi özetleyen cümle )

Bu kitabı okurken en çok dinlediğim şarkı.İlk başları kitap okurken çok güzel gidiyor :)


Sizde bu kitapla ilgili yorumlarınızı bırakabilir ve yeni kitap önerebilirsiniz.Mutlu Pazarlar :)

Instagram : allofgodney
Twitter : turuncugecelerr

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images