Kitap Fuarından Aldıklarım

12:37


Biliyorsunuz ki 15 Mart'ta Bursa da 12. Kitap Fuarı başladı.Bende başladığı ilk gün arkadaşımla gittim.Çok sıkı bir kitap okuyucusu olmadığım ve kitap konusunda fazla seçici olduğum için fazla kitap alamadım.Okuduğum birçok kitabı yarım bırakma gibi bir huyum var çabuk sıkılıyorum bu yüzden biraz daha okuyabileceğim tarzda kitaplar seçtim.Gelelim aldığım kitaplara;

1.Franz Kafka - Dönüşüm : Can Yayınlarının standında gezinirken buna rastladım.Arkadaşımın ve birçok kişinin önerdiği bir kitap.Can Yayınlarında da %30 indirim vardı 5.60 liraya geldiği için hemen aldım.

2.Peyami Safa - Fatih Harbiye : Dizisini her cumartesi keyifle izlediğim için kitabını da çok merak ettim.Keşke diziyi izlemeden bu kitabı alsaydım.

3.İhsan Tombuş - Çırağan Baskını : April'de 5 TL'ye kitaplar satılıyordu.Bende bunu beğendim ve aldım.

4.Craig Silvey - Tanrının Unutulan Çocukları : Gerçekten okumak istediğim bir kitaptı.Martı Yayınlarında 10 TL olduğunu görünce hemen aldım :)

5.Harlan Coben - Orman : Arkadaşımla Martı'nın standına 5-6 kez gidince bende bu kitaplardan alayım dedim.Aslında ilk kez bu tarz bir kitap okuyacağım.Kendimi korku,gerilim,cinayet,polisiye romanlarına alıştırmak istiyorum.Buda bir başlangıç olsun.


Benim kitap fuarından aldıklarım bu kadar :) Bu haftasonu maalesef bitiyor.Artık bir daha ki seneyi bekliycem.Bu kitapları okuduysanız yada okumak istiyorsanız ve diğer kitap tavsiyeleriniz için yorum bırakabilirsiniz.

Herkese iyi haftasonları :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images