Yves Rocher Yumuşatıcı Temizleme Sütü

06:43


Herkese merhaba :)


Bugün,çok beğenerek kullandığım temizleme sütümden bahsetmek istiyorum.Bu yazıyı yazmak için yaklaşık 1 ay kadar bekledim.Öncelikle ürünün yapısından kısa bir bahsetmek istiyorum.Ürün  hafif yoğun bir yapıya sahip.Papatya özü içeriyor.İşte yapısı ;


Ürünün;

-Olumlu Yönleri

Cildi gerçekten çok güzel temizliyor.Hatta banyodan çıktığımızda bile yüzümüz iyi temizlenmeyebiliyor,bu ürünü uyguladıktan sonra bunu farkedebilirsiniz.

Kokusu gerçekten harika ve çok doğal.Kimyasal kokusundan çok papatya kokuyor.Zaten üründe papatya özlü.

Bu ürünü kullandıktan sonra cildim gerçekten yumuşuyor.Kuru ciltler için ideal bir ürün.Benim cildim normal/karma ve bende rahatlıkla kullanabiliyorum.Ancak yağlı ciltlere pek önereceğimi sanmıyorum.

Sivilcelenme yapıp yapmadığına emin değilim.Cildimde son zamanlarda ufak kızarıklık şeklinde sivilce gibi birşeyler oluştu ama bunu bu ürüne bağlamam yanlış olabilir.

-Olumsuz yanları

Sanırım bu ürünün tek ve en kötü yönü PARABEN içermesi.Ürünü internetten sipariş etmiştim ve ilk geldiğinde içeriğini okuyunca hayal kırıklığına uğradım.Yves Rocher gibi bir markanın bile paraben içeren ürünlerinin olması beni gerçekten çok şaşırtıyor.
İşte içeriği ;

Üründen memnun kaldım,ancak paraben içermesi açısından tekrar almayı düşünmüyorum.
Ürünün fiyatı : 19.90 TL
Bu ürünü Yves Rocher İnternet Sitesinden indirimde yada bir indirim kuponuyla 10 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Mutlu haftasonları :)


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images