YEMEK | Sağlıklı Atıştırmalık

04:51


Herkese harika bir haftasonundan merhaba :)
Bugün evde oturduğum için mutfakta baya zaman geçiriyorum.Bildiğiniz gibi kilo verdikten sonra sağlıklı beslenmeye merak sardım.Bugün de öğlen için evde bulunan malzemelerle sağlıklı bir atıştırmaklık yapmaya çalıştım.Öncelikle malzemeler ;

-Nestle Nesfit Buğday ve Pirinç Gevreği
-1 elma
-1 kase
-Tarçın
-Dut Pekmezi
-Ceviz

Yapılışı;
Öncelikle kasenin içine yarısını dolduracak şekilde Nestle Nesfit pirinç ve buğday gevreğini boşaltalım.Sonra elmamızı ufak parçalara ayıralım.
Daha sonra elma parçalarını kasemize ekleyelim.Elmaları ekledkten sonra cevizlerimizide ufak parçalara ayırarak ekliyelim ve karıştıralım.

Son olarakta bir tatlı kaşığı dut pekmezini atıştırmalığımızın üstünde gezdirelim ve çok az miktarda tarçın serpiştirelim.






İşte bu kadar :) Bu yazıyı yazarken bir yandan da atıştırmalığımı yedim.Özellikle cevizlerin verdiği tada bayıldım.Umarım sizde yapar ve beğenirsiniz :)

Sağlıcakla kalın :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images