Neler Dinliyorum?

12:58

Bugün müzik dinlerken birden bire böyle bir bölüm açmak aklıma geldi.Her 2-3 hafta yada her ay düzenli olarak yazmak istiyorum.Öncelikle biraz müzik zevkimden bahsedeyim.Muhtemelen biri sorsa R&B ve Rap dinliyorum derim aslında çoğunluk gibi bende kulağa hoş gelen her müziği dinleyenlerdenim.Gelelim son zamanlarda dinlediklerime.Aslında eğlenceli parçalar dinlemek istesemde,evren buna izin vermiyor maalesef!



                                           1.Goldhouse - Talk To Me
Goldhouse'un henüz sadece bu şarkısını dinledim,zaten pek bilinmiyorlar zannımca.Şu aralar sıklıkla dinliyorum,tavsiye ederim.

                                 
                                                  2.Trey Songz - Na Na
R&B - Rap sevdiğimi söylemiştim.Bu sıralar da tercihim bu,ritmini seviyorum bu şarkının.


                                           3.Fort Minor-Remember the name
Spor yaparken kendimi motive etmek için dinlediğim şarkı olur kendisi.Her konu da motive eder insanı,bence.


4.Justin Timberlake -Senorita
R&B demişken JT'siz olmaz tabiki! 




5.Childish Gambino-3005 
Sadece nakaratını dinlediğim bir şarkı diyebilirim.Özellikle müziği çok hoşuma gidiyor.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images