Yakup Kadri Karaosmanoğlu - Milli Savaş Hikayeleri

05:18





 Uzun süredir yeni bir yazı yazamamıştım.Her ne kadar yoğunluktayken bitirdiğim bir kitap olsa da yazısını yazmak istedim.Kitap; Yakup Kadri'nin Milli Mücadele'yi yansıtan ve gerçek olaylardan oluşan hikayeleri anlatıyor.Kitabın başlarında kendimi odaklayamadığım için boş boş boş okuduğum bölümler vardı neyse ki sonradan bu sorunu atlattım.Ayrıca kitaptaki hikayelerin gerçek oluşu beni çok etkiledi.Benim en beğendiğim hikaye ise ; Bir Beyoğlu Dönüşü oldu.Dediğim gibi başlarda odaklanamadığım için fazla altını çizdiğim bölüm de olmadı.Bu da Bir Beyoğlu Dönüşü hikayesinden ;

''Damağımızı ferahlandıran likörden,adalelerimizi kamçılayan dans müziğine kadar her şeyin vatanı mürekkep olduğu için deruni saadeti İstanbul'da bulan kimseler,bedeni huzuru Beyoğlu'nda arayıp bulurlar.''

Son olarak ekmeğini alın teriyle kazanan tüm emekçilerin bayramı kutlu olsun!




You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images