Elidor Ekspres Bakım Spreyleri

09:30


Daha önceden Elidor bakım spreylerini severek kullandığımdan bahsetmiştim.Turuncu ambalajlı olan yani Onarıcı ve yeniden yapılandırıcı* spreyden bu yazımda hatırlarsınız.Neredeyse her gün kullanmama ve alalı uzun bir süre olmasına rağmen halen bitmedi! 
Gelelim mor ambalajlı ürüne yani Işıldayan Parlaklık spreyine.
Ürün mat ve cansız saçlara parlaklık vaat ediyor.İlk kullandığım zamanlarda hayal kırıklığına uğradım.Saçlarımda diğerine göre hiçbir etkisinin olmadığını farkettim ancak geçenlerde aldığım Elidor'un Güçlü ve Parlak şampuan ve saç kremiyle kullandığımda gerçekten saçlarımın istediğim gibi parladığını gördüm.Ancak ben spreyin tek başına kullanıldığında da istenilen sonucu vermesini umardım.
İki sprey arasında benim şuan favorim Onarıcı ve yeniden yapılandırıcı* bakım spreyi.Saçlarımı anında yumuşatması benim için çok önemli bir unsur :)

Hepinize mutlu akşamlar! :)


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images