Güzel anlar #1

08:34

İki gündür çok eğlenerek geçiyorum.Bildiğiniz gibi fanatik Galatasaray'lıyım.Dün arkadaşımla beraber takımı karşılamaya gittik.Bu 3.karşılamam oldu,maalesef güvenlik sorunu yüzünden sadece görmekle yetindik.Günün sonunda ise Galatasaray'ın 5-2 yenmesiyle avuttum diyebilirim kendimi :) 

Buda arkadaşımın objektifinden Melo :) Anca bu kadar çekebildik.
Bu güzel günün ardından Botanik Park ve Hayvanat Bahçesini gezdik.
Önce yürüyüş tabiki.

Bol bol lale resmi çektik,çok güzellerdi bunlar sadece bir kısmı.Güzel çekemediğim için koymadım ama mor lalelere bayıldım :)

Şeytan tüyü çiçeği mi oluyor bu emin değilim :) Ama garip bir şekilde hoşuma gidiyor özellikle dövmesiiii :)


Bisiklet sürerken yola çıkıp bizi yolumuzdan çevirselerde bunları da çok sevdiiik :)
Vee bisiklet sürdük,neredeyse 1 saat kadar bisiklet sürerek geçirdik.Özlemişim gerçekten 3-4 yıldır sürmedim diyebilirim.Kulaklığı takıp yeşillikler arasında gezmek gerçekten iyi geldi :)
Hayvanat Bahçesi
Önce müze gibi bir yere girdik timsahlar,yılanlar yılan derileri ve leopar derisi,böyle şeylere çok merak duyarım dokunmadan duramazdım tabiki,nasıl oluyor da içim gitmiyo hayret ediyorum açıkcası.
İlk olarak en sevdiğim hayvan olan aslanı ziyaret ettiik,Galatasaraylı ve burcumun Aslan olduğundan mı bilmem bu hayvana karşı bir hayranlığım var.

Sonra zürafaları görmeye gittik.Yakın oldukları için en net onları çekebildik.
Diğer net çekebildiğimiz hayvan ise kanguruydu.Gerçekten çok tatlılar :)
Buraya her geldiğimde görmekten zevk aldığım yer ise bu köy evleri.Burada gözleme yemenizi tavsiye ederim.
Daha birçok hayvanı gördüm ama net çıkmadığı için koymak istemedim.Botanik'te karnımızı doyurup,kitap okuduk,böyle yerlerde ayrı bir zevk veriyor insana.
Bir daha ki durağım deniz olucak inşallaah :)) Aylar oldu gitmeyeli deniz havasını gerçekten özledim :))

Bugünüde bu şarkıya kapatalım,bisiklet sürerkende baya dinledim iyi hissettiriyor :)
Günün Şarkısı

Günün yorgunluğunu atması için meyve tabağım :))








You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images