Watsons Radiant&Brightening Maske

07:15


Son günlerde,birkaç sivilce ve yorgunluk yüzünden cildim iyice çöktü ve parlaklığını kaybetti.Bugün Watsons'a uğradım ve Nemlendirici&Aydınlatıcı bir kağıt yüz maskesi aldım.Kağıt yüz maskelerini sevmesem de aydınlatma vaadi hoşuma gitti.Kağıt maskeleri sevmeme sebebim ise yüzümde ağırlık hissetmem ve bu histen hiç hoşlanmıyorum.Neyse gelelim maskeye ve sonucuna.
Kore üretimi bir maske.İçeriği pek temiz sayılmaz,paraben içeriyor! Kokusu rahatsız etmiyor.Öncelikle cildimde 20 dk tuttum ve kalanını cildime masajla yaydırdım.Nemlendirmesi iyi.Aydınlatma konusuna gelirsek,çok büyük bir fark göremedim ama etkili olmadı da diyemem.Sonuç olarak cildim o sönük halinden biraz da olsa kurtuldu.
Bir daha almam heralde.Dediğim gibi kağıt maskeleri sevmiyorum,bu maskeyi de daha önceden görmüştüm ve meraktan aldım.
Fiyatı 3.50 TL

Mutlu Haftasonları!

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images