Yaza Hazırlık Planlarım

13:07

Kışın stres,yorgunluk derken spora önem veremiyorum.Geçen yaz da daha çok yediklerime dikkat ettim spora ağırlık vermedim.Düşündüm ki az yemeyle bir yere gelemem bende bu yaz spora ağırlık vericeğim.Az yemekten vazgeçmek isityorum çünkü artık daha sağlıklı yiyecekler yemeye bakıcağım.Yani kısaca felsefem ;


Spora önem vereceğimi belirttim ancak fitness salonlarında geçirecek vakit bulamıyacak gibi gözüküyorum.Bu benim gözümde engel değil.Belki biraz daha fazla süremi alacak ve aynı etkiyi göstermeyecek fakat evde de amacıma ulaşabilirim.Amacım ise zayıflamak değil,vucudumu sıkılaştırmak,geliştirmek istiyorum,kilomun yeterince ideal olduğunu düşünüyorum.

Geçen yazdan beri hiç su içmeyen ben günde en az 2 litre içiyorum.Kışın bu rakam bazı günler azalsada tekrar artırmak istiyorum.Bu rakamı 3, 3.5'a çıkarsam yeterli.Cildimede faydasını gördüm.

Bu tür resimleri görüp,özenen tek ben miyim? Kendime bu tarz yiyecekler hazırlamayı seviyorum.

Bu yaz spor kıyafetleri ağırlıklı alışverişler yapıcağım gibi gözüküyor.Tabi bu alışverişlerim boşa gitmemeli sporu düzenli yapmalıyım bunun içinde en önemli şey MOTİVASYON.
Yemek konusunda kendimi durdurabilirim ancak önemli olan bir şey daha var ki motivasyon,istikrar.
Motive olup düzenli koşu ve spor yapmalıyım.Bazen bahaneler bunun önüne geçebiliyor,bundan daha önce düzenli spor yapmaya başlıyacağım dediğimde de hep yorgunluğu bahane edip haftada 1-2 kez ile sınırlı kaldım hatta bazı haftaları atladım.Ama bu sefer kararlıyım!
Zaten önemli olan istikrar değil midir?
Ben kararımı verdim ve hemen yarın sabah yürüyüşe akşamda birkaç video ile spor yapıcağım.
Düzenli olarak yapacağım videoları belirledim.

Sanırım Rebecca Louise en büyük yardımcım olacak :) 


Bu iki videoyu zorunlu olarak hergün yapmayı planlıyorum ne kadar yorgun olsam da yapıcağım :)


 
Bunları da yorgun olmadığım sürece yapmayı planlıyorum.Ortalama 40 dk kadar uğraşmış olucağım.Haftada 1 gün tamamen dinlenicem,geri kalanı spor :)

Benim planım bu,sağlıklı yaşamak için spor şart!
Umarım en kısa zamanda sizde benim gibi başlarsınız,eğer benden önce başlayanlarınız varsa da bu konu hakkında tavsiyelerini öğrenmek isterim :)

Sağlıklı günler!







You Might Also Like

2 yorum

  1. müthişş yardımcıı oldu yazdıklarınn ve tabiki gaza getirdiii.. :) helee fotoğraaflaar yarın sabah direk koşuya cıkabilirimm..

    YanıtlaSil
  2. Yardımcı olduysam çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images