Pastel Profashion Far 23

08:50

Herkese merhaba :)
Sonunda yazacak bir şeyler buldum ve tekrar buradayım.
Sıklıkla kullandığım bu Pastel'in göz farından bahsetmek istiyorum.Öncellikle bu ürünü sadece göz farı amaçlı kullanmıyorum.Göz altına ve göz kapaklarına kapatıcıyı sürdükten sonra üstüne uyguluyorum ve tüm parlamasını alıyor.Aydınlatıcı olarak ta kullanılabilir.Göz kapaklarında da gayet güzel duruyor.

Rengi tam beyaz değil hafif krem rengine kaçan bir tonu var :)

Işıktan dolayı pek belli olmamış.Pigmentasyonu zayıf ancak beyazımsı olduğu için ben bunu bir avantaj olarak görüyorum :)

Bu ürünü önerir misin desen elbette öneririm.Günlük makyajlarınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün :)

Hepinize mutlu akşamlar :)


You Might Also Like

3 yorum

  1. kesinlikle günlük makyaj için çok uygun, güle güle kullan canım.. bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim.Tabiki de :)

    YanıtlaSil
  3. soğuk renk göz farıyla net bi rujla mükemmel olur tatlım :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images